2012.10.24.
22:25

Írta: Gabi a konyhából

Csicseriborsó snack

Idén már magyarul is olvashatjuk a GoodFood-ot. Bevallom, az angol kiadványt nem követtem, mert akkoriban még nem foglalkoztatott a főzés. Nagyon tetszik az újság, a benne lévő receptekből meglepően sokat tartok érdemesnek, hogy kipróbáljam, pedig kicsinek elég válogatós voltam és ennek a mai napig vannak nyomai az étkezésemben. Gondoltam is rá, hogy nem kellene minden hónapban az újságosnál verekednem - mivel egyre népszerűbb, a megjelenés napján általában munka után már csak a harmadik újságosnál van. Bár lehet, hogy egyszerűen csak nem mernek belőle sokat rendelni. De mindig csak mondtam. Hogy majd. Aztán a születésnapomra P. meglepett egy egész éves előfizetéssel. Úgyhogy most 12 hónapon keresztül kapom az ajándékomat. 

Az újságot a legjobbnak tartom, figyelembe véve a kínálatot és az ízlésemet. Szeretem benne, hogy annyira eltérő ételeket mutat meg, mint amiket én megszoktam eddig. A fotóktól külön kedvet kap az ember, hogy elkészítse. Sok recept elsőre nem is szimpatikus, aztán mikor másodszorra, harmadszorra lapozok az oldalra, kezd megtetszeni, és eldöntöm, hogy megcsinálom. A mai recept az októberi GoodFood-ból van, csicseriborsó snack. Ennél egyszerűbb már nem is lehetne. Tényleg nem.

csicseriborsó02.jpg

Csicseriborsó snack

Hozzávalók:

  • 1 doboz konzerv csicseriborsó  
  • 2 ek olívaolaj
  • fűszer, ízlés szerint

Elkészítés:

A csicseriborsót leszűrjük és szárazra töröljük. Az olajat és a fűszert összekeverjük, a csicseriborsót beleöntjük és összeforgatjuk, hogy mindenütt érje a fűszer. Az eredeti receptben chili van, de mi P-vel nem szeretjük a csípőset, úgyhogy ez nem volt opció. Helyette egyszerűen sült csirke fűszerkeverékkel forgattam össze, mert nagyon szeretem az ízét. De ez már tényleg ízlés kérdése. A fűszeres csicseriborsót egy tepsibe szórjuk és a 200 fokra előmelegített sütőben kb. 25 perc alatt készre sütjük. Ha chilivel készítjük, akkor a GoodFood szerint hintsük a fogyasztás előtt meg tengeri sóval, ha valamilyen fűszerkeverékkel, vagy fűszersóval, akkor inkább ne, mert elég sós lesz enélkül is.

csicseriborsó01.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: csicseriborsó desszert snack kevés hozzávaló

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchendiary.blog.hu/api/trackback/id/tr314868367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása